Post by reddlilostcountmic on Feb 18, 2022 9:02:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stylist Girl: Make Me Fabulous IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Stylist Girl: Make Me Fabulous 2022 version ▞▞▞
Riktigt kul. Den dåliga delen är att alla dessa annonser är irriterande. Men spelet är superbra .Jag älskar det
Jag tycker att det är väldigt skumt
Jag vill att alla objekt ska låsas upp om inte jag kommer inte betygsätta det här spelet längre. Tack
intressant spel men vissa låsta funktioner stora problem eftersom dess mycket dåliga regel för att låsa upp funktioner i detta spel vi måste betala pengar mycket dåligt det bara är ett spel och det blir bättre om låst funktion skulle låsa upp genom att använda mynt som samlats i spel
Ibland slutar det bara fungera
Jag tycker det är kul ibland. så många roliga saker att göra. make up hår kläder naglar. jag kan inte sluta spela. men jag hatar det när de slickar på idéer när du är mitt i en chalkange och du inte kan fullborda din look. det är så upprörande. som så många gånger tänkt på att radera spelet. Men jag har inte ännu. går tiden. det är ganska kul det mesta av brickan
det här spelet är så roligt att jag älskar det så mycket att det är så beroendeframkallande när det är dags för middag att jag inte ens kan komma ur det, jag gillar bara shoppingrundan.
sämsta applikationen, annonserna för många, mycket dåliga. Jag spelade 2 dagar bara avinstallerat efter 2 dagar, slöseri med tid!!
Det här spelet har för många annonser
Spelet var roligt men det enda jag inte gillade med det var det faktum att du inte har några skor i varje butik, jag förstår att det har köp i appar, men det borde åtminstone finnas skor i en eller två butiker, och istället för att inte göra vissa saker tillgängliga i butikerna, varför inte låsa vissa butiker precis som köpcentrumtjej, men spelet är ok, så jag ger det 3 stjärnor.
Jag gillar det här spelet men jag gör inte annonserna, du kan inte klä henne med sakerna, om du inte köper dem
Jag älskar det här spelet. De enda pengarna jag har spenderat var mindre än $10,00, det var för att bli av med tilläggen, helt värt det. Men sedan jag gjorde det kan jag inte komma in i avsnittet "fler appar" för att se vad mer du har. Jag älskade det ursprungliga It Girl-spelet som spelades i två år och det slutade bara för att aldrig ses igen? Detta är det närmaste jag kunde hitta det och det är bättre att det kostar inga pengar, om du inte vill ta bort tillägg. Skulle kunna lägga till några plånböcker och hattar. 🌟🌟🌟🌟🌟
Chica Estilista: Hazme Hermosa Casual bjv
För många annonser.. vissa saker som skor och hårfärgning och smycken blir låsta om du inte tittar på en annons
Det här är mitt favoritspel du måste klä den docka du väljer och du måste tvätta håret, måla naglarna, välja skor till det och så vidare men det viktiga är att du har en show att vinna
Jag vet att jag kommer att ge 5 stjärnor det är ett assamspel att spela och i mitten kommer det att finnas några tillägg och det ska inte heller komma i mitten men det är 👌 spel och ett heltidspass ger en stor applåd
Fantastiskt spel💯 men varför tillfredsställer du oss inte genom att tillhandahålla föremål gratis😡?? Vi måste titta på video för att låsa upp och det suger💢😵😠🤮! Detta är problemet annars 5 stjärnor för det. Vänligen få dem att låsa upp.💢💢💢💢
Det här spelet är bra men när vi måste köpa en klänning och gå på tävlingen kommer vi tillbaka igen men jag gillar det här spelet så mycket
Trevlig app, men jag önskar att jag kan byta saker utan att hela outfiten ändras, och om modellerna går på modevisning skulle jag vilja välja en handväska, clutch istället för en ryggsäck. Jag spelar app med mitt barnbarn. Hon är 6 och älskar den här appen
Så himla roligt
Stylist Girl: Make Me Fabulous કેઝ્યુઅલ frfe
Det här är ett mycket bra spel men jag önskar att bankomaten var öppen, men förutom det är det inga problem med spelet. Det är fantastiskt. Jag älskar det.5 stora, vackra stjärnor till stylisten Girl - Make me Gorgeous.Tack vare tabtale coco.Fortsätt göra fler spel.några fler exempel på coco tabtale-spel är mirakulösa,roller girls,design girl, city skater, DIY mode och annat spel. Dessa spel är riktigt intressanta och roliga. Fortsätt med det cocooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Det är inte så bra att du inte kan göra vissa saker i det här som hårfärg och andra resoner så jag gav det bara 3 stjärnor men det är bra som vanliga spel
Jag tycker om att spela det här spelet. Det här spelet är vackert och bättre än Temple Run and Run Race 3D. Det här är ett fantastiskt, bra, bästa spel som jag har sett. Det bästa är att klä ut sig och tävla. Det kan vara rymligt på tråkiga dagar som låsning. Tack till er som har sagt att de ska betygsätta .Jag älskar att betygsätta alla spel
Intressant spel. Men de flesta funktionerna är låsta, jag kan inte komma åt de flesta tillbehören.
alla är låsta då vad ska man spela spelet ett så dumt spel är det här
Jag gillar spelet men spelet repar mycket. Vänligen fixa det så blir det ett bättre spel. Men det är fortfarande fantastiskt och ta bort annonserna☺
Jag älskar 💙 det här spelet men det finns inte tillräckligt med föremål att använda
Trevligt spel jag gillar det men det har inte många nivåer så jag ger det bara 3 stjärnor ✨
Älskar appen . Man kan spela den när som helst
den här appen är enastående, den lär oss hur man kombinerar färger, det finns tävling också, jag är på 1: a rang
Jag älskar det här spelet det är bra men det enda problemet är att några av föremålen inte är öppna som skoskjorta etc. spelet innehåller inga annonser men öppnar inte
Jag kan inte skriva en recension på mitt konto så jag använder min väns här. Hur som helst, det här spelet fortsätter att ge mig annonser som jag inte kan stänga och därför inte kan utvecklas mycket åt gången.
Spelet är fantastiskt men för att köpa skor, smycken måste vi se tillägg eller köpa det med riktiga 💰 pengar som jag inte kan så snälla ta bort det
Det är riktigt torrt och inga nivåer bara fortsätt spela ...... nästan varenda grejer är låst och det är riktigt irriterande ... du måste använda data för att använda dem och den du måste använda riktiga pengar för att låsa upp dem
Stylist Girl: Make Me Fabulous Fritidsspill hwu
Stylist Girl: Make Me Fabulous Santai juc
Spelet var så upphetsat men vissa alternativ kräver inte data
Wow! Vilket underbart spel! Detta är det första Coco-spelet som är gratis... Endast för mynt och specialeffekter måste vi betala pengar istället för att detta är det bästa spelet någonsin.👍😉
Det är okej men sminket är inte tillräckligt bra
Jag vet varför folk säger att det innehåller annons, om spelare slår på sitt nätverk och spelar så kommer annonserna till dem 🙄 coco play games innehåller inga annonser, det är ett offlinespel. Och spelet är bara fantastiskt 🤩☺️
Det är ett trevligt spel men det finns för många saker som inte går att komma åt offline, problemet borde åtgärdas annars är det bra att det hänger för mycket i min telefon så jag avinstallerar det Men det är riktigt bra spel som alla borde prova en gång
du får betygsätta de andra men det är svårt att få på hennes nagellack så ja fixa det.😐
Join Clash 3D อาร์เคด jex