Post by reddlilostcountmic on Feb 18, 2022 9:39:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ aquapark.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ aquapark.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ muliggør snydekoder ▞▞▞
▞▞▞ aquapark.io 2022 version ▞▞▞
Sygt sjovt🤗😱 Elsker spillet
Jeg hader dette spil Ja, jeg vinder dette spil, men det har så mange problemer, at det har mange annoncer og hænger ind imellem, så jeg hader virkelig dette spil, og i dag var første dag, og jeg installerede det, og om få minutter afinstallerer jeg dette spil, tak forbedre dette spil, jeg beder dig
Da jeg var lille kunne jeg lide dette spil, men nu er jeg 11, og jeg indser, at det er super glitchy og bombarderer dig med annoncer som alle voodoo-spil
Det var lidt glitchy i begyndelsen af hvert løb, men så er det fint. Det er dog rigtig sjovt
Det er det værste spil NOGENSINDE, først og fremmest for mange annoncer, for det andet, hvis du går ud af en rutsjebane og lander meget langt fra modstandere, kommer de der som , med det samme, og de er alle bots. SÅ JEG VIL AFINSTALLERE. DET VÆRSTE SPIL NOGENSINDE.
FOR MANGE ANNONCER...
sjovt
Dette er et af mine yndlingsspil nogensinde, det har ikke for mange annoncer og er ikke det sværeste spil nogensinde, men det er stadig lidt udfordrende og superrrrrrr sjovt. Jeg ville spille dette spil hele dagen.
Fedt spil, men hvorfor sætter du ikke så mange steder, så bliver det sjovt, men det er okay, det er sjovt, men i dette spil vil du sætte musik, så vil du være så spændt
Babyavataren er afføring
Det er ok! Jeg kan godt lide det, og det er meget underholdende, når man keder sig. Selvom der er et problem. Der er mange annoncer! Det kan du selvfølgelig ikke styre. Jeg bryder mig ikke om annoncerne. Hvis du ikke har noget internet, vil der ikke være nogen annoncer. Tak skal du have!
Rigtig god spille
aquapark.io 액션 zhhq
Det er fantastisk og ekstra sjovt, jeg ville ønske det var en rigtig vandrutschebane, det ville være super sjovt! 5 STJERNET RATING FOR ABSOLUT SIKKER!
for hårdt, men det får ikke 1 stjerne
Fall Dudes (Early Access) Arkády geu
Det tager automatisk lyd op, og så smider en reklame i hovedet på en, det er rart irerterende, og så kan man også så vibrationer fra, men når man genstarter spillet, så er det tilbage på igen 😣
Jeg elsker spillet så meget, at du kan skubbe folk ud af din måde, det er utroligt nemt at spille sjovt yay prøv det selv tak
Det er et mega fedt spil
Det er et meget sjovt spil
Ekstremt lav indsats app. Den har ingen som helst lyd, multi-player-delen af den er fuldstændig falsk. Du spiller bare mod bots, uanset hvad du gør. Og mængden af tilføjelser er sindssyg, de hævder at du skal dele data for en "sdk", som du ikke kan ikke acceptere Btw.
Det er virkelig sjovt - men du står ikke over for faktiske spillere. Et .io-spil fungerer ikke rigtigt uden andre spillere. Det er nemt at vide, hvordan de bare er bots. Når du pauser spillet og derefter pauser, er de alle på nøjagtig samme sted. Gør det venligst online, det ville da være rigtig sjovt.
Er sjov spil men alt for nemt
Det er godt
sjovt spil! kun to problemer, jeg har, er, at diasene er de samme hver gang, bare forskellige farver og placeringer. den anden er, at det ikke virker som en ægte multiplayer. det er alle CPU-afspillere, der på magisk vis dukker op hos mig til sidst, selvom jeg hopper direkte til poolen. det skal være et sandt netværksspil mod rigtige mennesker.
Denne app, er rigtig god
aquapark.io Action gqsk
aquapark.io - Seneste Version Til Android - Download Apk
Okay, dette spil er fint, hvis du virkelig er interesseret i vandmærker og sådan noget, men sagen er efter min mening, at det har alt for MEGET tilføjelser, ligesom hver runde af Waterpark-tinget, der kommer tilføjet, og så en anden, som den har alt for meget tilføjelse og den har også brug for meget bedre karakterer 😀 😄 😉 😅 😜
Konceptet med spillet er virkelig interessant, men jeg føler, at det har flere fejl. For det første blev jeg sat tilbage som 10 niveauer. Kontrollerne var fejlagtige. Nogle gange lod spillet mig ikke bevæge mig. Spillet havde også sine fejl. Jeg hoppede fra toppen til det grønne boost til sidst og landede på skrå. Fysikken gav mening, og jeg fløj i den retning. Jeg forventede at dø, men i stedet fortsatte jeg med at dykke gennem jorden. Jeg ville også ønske, at du kunne spille med rigtige mennesker og ikke teleportere AI.
Like it Dette er et rigtig sjovt spil😋
Jeg er helt vild med det. Det er meget vanedannende, jeg har lige downloadet det for omkring 20 minutter siden, og jeg elsker det allerede. Jeg vil varmt anbefale det.
Det er en fantastisk oplevelse, men den har masser af tilføjelser. Grunden til, at jeg fik 4 stjerner i stedet for 2, er, at det var meget sjovt, men hvis det havde færre tilføjelser, ville jeg vurdere det til 5 ud af 5.
Alvorlig gummibånd, du flyver foran i først, og pludselig er 30 mennesker lige foran dig, der kommer ud af ingenting
Er mega godt
Dette spil er skrald! Jeg havde det i lang tid, men der var for mange tilføjelser! Og det var glitchey, og det fik mig til at falde i vandet, og dette spil er absolut ingen idé om, hvor slemt det er
Gg et fedt spil
Det er okay. Konceptet er sjovt og interessant, men meget let at forstå. Det er frygtelig nemt at få førstepladsen, da du udelukkende spiller mod AI, hvilket får oplevelsen til at føles genial og til sidst kedeligt. Der er også for mange annoncer. Der er en annonce efter stort set hvert spil, og det er irriterende og tager væk fra spillet. Jeg ville betale for ingen annoncer, men det føles latterligt at gøre det på sådan et sjusket og kedeligt spil. Samlet set; en god tidsdræber, men det er omfanget af, hvad dette spil tilbyder.
De ligner en død fisk når de flyver kan meget bedre lide det gamle. Men det er stadigvæk sjovt. + det kunne være fedt med lidt flere baner
fedt spil
Spillet er generelt sjovt, men der er bare sååååå mange annoncer! Og annoncer ødelægger virkelig oplevelsen af spillet, når du ikke engang kan komme uden om dem. Efter hver runde, som går hurtigt, hvis du spiller spillet rigtigt, er der en lang annonce! Det er vildt irriterende og den eneste grund til, at jeg afinstallerede dette spil. Selv når du ikke vil se en video og genoplive, skal du stadig se den samme annonce.. hhhh
Det er et sjovt spil
aquapark.io მძაფრსიუჟეტიანი xov
Det er sjovt at lege på vejen
aquapark.io Akcja ibtd
Logikken i spillet ser ikke ud til at hænge sammen, du kan nemt springe til slutningen og være langt foran alle og stadig have andre "spillere" lige bag dig. Den anden ting, der får mig til at stille spørgsmålstegn ved mit regnestykke, er, om de er 16 racere, og du altid starter sidst, og det lykkes dig at "dræbe" lad os sige 14, du stadig slutter med 2 andre, mens andre "spillere" har 2- 3 "dræber" hver stadig... Nogen fortæl mig, at jeg ikke er skør.
Lad være med at installere dette spil. Alt jeg så var at læsse og intet andet.
Meget sjovt, og jeg tror, det er meget vellykket 😊 det eneste problem er annoncernes vej til mange alt andet er fantastisk, hvis du elsker spil, bør du downloade, men hvis du hader annoncer, bør du ikke, også når du hopper, uanset hvor langt ned du gå nogen er altid bag dig, hvilket betyder, at de alle er computere
Color Bump 3D; aquapark.io; Call of Duty: Mobile; BitLife – Life Simulator; Polysphere – art of puzzle; Wordscapes; Fortnite; Roller Splat!
omg
Dette er det falske spil, fordi det siger, at det er offline, men ikke.