Post by reddlilostcountmic on Feb 18, 2022 9:30:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Skating Ballerina IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelige mønter ▞▞▞
▞▞▞ Ice Skating Ballerina 2022 version ▞▞▞
Dette spil er meget godt og flot, men det åbner ikke alt tøj, ting osv. Det burde give denne mulighed, så seerne vil være flere
Dette spil er smukt, men har et problem. Spillet skal bruge rigtige penge for at åbne alt!! Dette er ikke en god ting, fordi jeg er et barn, og var jeg nødt til at finde pengene??? Anyway!!!!!!!Lav venligst ikke noget spil som dette!
Jeg elsker dette spil, det er virkelig sjovt og inspirerende, men ligesom den anden person skal du sortere tilføjelserne, det er ret irriterende, og ved du, hvor meget du opkræver mig for at få ingen tilføjelser eller fuld adgang!?
Det er så sjovt
jeg elsker dette spil, det er fantastisk, bliv ved med at lave spil som dette, og find ud af, om min ipad kan være bedre, den holder også, dette spil, du skal låse op ved at betale næsten 13 dollars omg dets 12,99 dollars for at låse op for alle spa, hospitaler og så videre en trinidadianer, jeg taler som amerikansk, men jeg elsker dette spil på nogen måde, jeg er i standard fem på vej mod en, jeg er spændt OMG sent
Det hænger rigtig meget
Godt spil, men alt er at finde med penge, det er ikke billetpris...🙇🙅🙎
Jeg kan godt lide dette spil
den er sej
100 % af tingene er låst, og hvorfor installerede jeg overhovedet dette spil, jeg siger altid dette til mig selv, fordi jeg ikke kan tolerere dette
Jeg elsker dette spil, du får trænet hende til at blive mere fantastisk danser, du får låst op for nye ting, bortset fra at det koster penge at få nye ting som at få et hospital og få spa det er for mange penge og for mange annoncer, jeg elsker dette spil, men det er for mange penge at låse op for nye ting
Dette spil er meget meget dårligt, jeg anbefaler det ikke at downloade. Det er derfor, jeg giver det en stjerne Jeg vil ikke give det en stjerne, hvad jeg giver det, så det er derfor, jeg giver det en stjerne
Jeg er nødt til at fortælle mine venner, at det er det bedste spil nogensinde, jeg elsker det ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍👍😀😃😄😁😀😃😄😁💋❤️❤️🤓🏆 Jeg er 8 år gammel og jeg elsker dette spil super cool, det er aaa plus AAA det er så sejt, jeg elsker bare hvordan man kan give det et par til at danse single det er bare fantastisk at danse som at blive vild med det, og det er også ret sejt at du kan bruge så mange ting, hvem der end har lavet dette spil er fantastisk jeg elsker skøjteløb ballerina thumbs up thumbs up thumbs up
Ice Skating Ballerina Role Playing fnaw
Det er et godt spil, men hvis alle tingene er låst op, fordi der ikke er spa, hospitaler, fotoboks, nogle kjoler, nogle makeup-artikler, sko, noget dansegulv, musik og så meget, men det er ok 😐😐😐
Jeg var rar at downloade, men da jeg vælger påklædning, fryser den ofte, og jeg kan ikke pynte min ballerina. Pls fix dette.
Jeg synes, denne app er sjov og fremskynder tiden. Den eneste dårlige ting er, at der næsten ikke er nogen dansefilm, der er gratis, men jeg holder meget af det.
Johnny Trigger: Action Shooter Akcija hfyg
Da jeg ville have en galaksekjole, så jeg trykkede på den, og den var helt lyserød, ikke galakse, så ret denne fejl
Dette er ikke et godt spil. I dette var vi nødt til at betale for at spille flere scener som og mere.....
Spillet bliver ved med at slukke for annoncer, der ikke afspilles, så ingen fem stjerner for dette spil reparer det venligst, ellers bliver jeg nødt til at slette det
Jeg kan godt lide dette spil, fordi du kan lave din hud, som du vil have den, du kan lave håret, som du vil have det, fordi du kan trimme håret og vaske det og sætte håret op og farve det. Du lægger også makeup på dem. DU kunne også lave en neglespa på dem. Det eneste, jeg ikke kan lide, er, at du ikke kan få spaen uden at bruge penge for at få den, og du kan ikke få et hospital uden at bruge penge på det, og du kan ikke få fotoshootet uden at bruge penge på det.
Jeg elsker denne app, den er den bedste, og den nye opdatering er sjov, men cool, det eneste problem er tilføjelserne, hvis du ikke har den fulde version eller ingen tilføjelser, men over alt giver jeg den 5 stjerner, rigtig god app
Det, der vises i videoen eller billederne, er virkelig falsk. Og det niveau som spa og etc er nødvendigt for at betale rigtige penge?😌🤔🤔🙄 😠😠😡😡📟🗿
Ice Skating Ballerina Ролеви xsxa
Jeg kan godt lide denne app, så sød app og meget smuk, men kun ét problem er de lokket😂🤣🤤😪🤢🤕
Du kan ikke uheldige alle tingene, og det er bare skøjteløb
Det tager for lang tid at indlæse i spillet. Ret det
Jeg elsker dette spil, og jeg kan godt lide dette spil, at skate Ballerina er det bedste spil i verden, jeg har spillet, og jeg nyder dette spil. Main Hamesha isme first e hej Aate Ho og min Ballerina ser så smuk ud, jeg er en største fan af dette spil, men Sara Saman Aise Mein lås rahata Hai Agar vah chahie ho at tilføje dekhne per the hai aur kuchh for at tilføje Dekhkar bhi nahin Milte Hain Kyunki UN par lock Laga Hota Hai skøjteløb Ballerina er så dejligt spil, og jeg har mange partnere, og mine favoritter er mine første partner 👬👬👬👬👬👬
Et af de bedste spil jeg nogensinde har spillet! Den har brug for nogle blødere bevægelser, men derudover er den super sjov! Godt arbejde!👍☺
Ice Skating Ballerina भूमिका निभाना wdr
Jeg kan virkelig godt lide det, men jeg ville ønske, at der var flere tøjvalg og flere ting at lave der. men bortset fra det kan jeg lide det
Generelt kan jeg godt lide spillet, men når du ville have et bestemt outfit eller sådan noget... over halvdelen af outfitsene yngre at se en annonce for. Afinstallerede spillet af den grund... Håber du kan rette det😕
Jeg gav den en stjerne, fordi den har annoncer som eavrey 5 seconds, og når du prøver at trykke som x'et, får du dig til at gå væk, tager den bare til app-butikken, men ellers er det et godt spil
Dette spil er rart, men her ser jeg, at nogle af stederne er låst hvorfor
Hej Amilia Daniel. Du sagde, at problemet er annoncerne, og der er så råd til at slukke for Wifi, fordi de siger, at det har brug for Wifi for at spille, men det er løgn, du kan spille det uden Wifi, og det fungerer meget bedre. 👍
Meget flot spil Det er sjovt og meget osm. Min søster er meget som dette han min ferie jeg vil spille dette spil, og trods alt spiller jeg og føler mig meget interesseret. Og min søster og jeg hele ferien spiller dette spil meget flot spil alle sammen, download venligst dette og spil jeg kan lide dette spil flot spil dejligt spil kom godt spil meget godt spil meget godt spil meget godt spil det er et meget godt spil, fordi jeg kan lide det, og vær venlig at spille dette spil, og jeg fortæller dig, at det er meget interessant spil er ledig
godt spil, men jeg kunne godt tænke mig, hvis de ændrede flaget for Myanmar. Helt ærligt, fordi flaget slet ikke ser sådan ud.
DET ER TIL MANGE TILFØJELSER, OG HVEM ØNSKER AT SE DE SAMME TILFØJELSER IGEN IGEN, DET ER LANGSOMT, OG HVORFOR ER DET FANTASTISKE TING LÅST!!! HELE DETTE SPIL ER TRASHHHHHH JEG SPILDE 3 MIN AF MIT LIV PÅ AT SPILLE DETTE!!👿👿👿👿👿👿👿👿👿 👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
Det tog mig omkring 1 time at downloade dette er grunden til, at jeg giver denne app en 3. Jeg elsker alt tøjet og skøjteløbet
Er ikke godt, fordi jeg skal betale for, at tingene bliver bedre, jeg kan ikke lide det
dette spil er så fedt
Det her er så godt 👍😊👍 for alle
du skal give den fulde version. uden at tage nogen penge😡😡😡😡😠😠😠😠😠
アイススケート・バレリーナ - ダンスチャレンジ・アリーナ ロールプレイング zsm
dette spil er godt bare du skal bruge pengene i alt tøj og alt hvad du skal bruge for at bruge penge, og jeg hader at fortælle dig, at jeg har tiktok og min konto er PRINSSESFARIAXX plss følg mig og for at skrive hvorfor DETTE SPIL IKKE ER GODT er sjovt faktisk men det er bare du skal koste penge jeg ved det godt men du kan koste penge hvis du fortæller din mor og far gør det men jeg ved de ikke vil gøre det for dig og mig og jeg har roblox følg mig THEFARIYQUEEN1234 plsss jeg beder du følger mig i tick og roblox
HADER DETTE! Først da jeg installerede appen, tager det 20 minutter. For det andet er priserne for dyre! Opdater venligst dette spil og gør det bedre.
Hader dette spil. Til mange annoncer. Så dum!
Nogle varer kommer ikke uden betaling
alt var dejligt 👌😊
Får dette spil 5 stjerner, fordi jeg elsker dette kom for meget, og skøjteløb Ballerina er mit yndlingsspil, og jeg elsker at stå på skøjter om vinteren, tak fordi du lavede dette spil. Jeg elsker dette spil, og jeg har givet ham 5 stjerner, eller jeg har givet 6 7 til dette spil
Meget glitchy og ret mange annoncer.