Post by reddlilostcountmic on Feb 18, 2022 9:05:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Chicken Gun ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Chicken Gun IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ opplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Chicken Gun 2022 version ▞▞▞
Jeg gir 1 stjerne fordi nye oppdateringer i spillet ikke kan oppdatere og jeg slettet spillet og ID-en min ble slettet. Navnet var Demon king Jeg savner ID-en min 😭
Moro, men servere eksisterer ikke etter at du har laget serveren
Lykke til 🤞🌃🤞🏍️🏍️🚲 B Quatqg Dau du er ikke 🚭 Jeg har telefonen min på engelsk på siden din og du er fra beste tid og du er fra de siste dagene før ankomst av app for slutt 🔚 I har mange nabolag av app gjorde den siste jeg har min egen virksomhet jeg er ikke sikker på hva 🚲🚲👇
Jeg rangerer dette spillet med tre stjerner fordi jeg har to problemer, først er det noen hackere i spillet som hacker, og det andre er at annonser kom mellom spillet, så prøv å utestenge hackere og fjerne annonser fra spillet
Dette spillet er det beste, selv om etterslepet og annonsene med spillet fortsatt er så morsomt, og hvorfor er motorer raskere enn biler i racingmodus? Og jeg gir det en 5/5 fordi dette er mitt første spill installert når jeg er 5 im nå 9 =) og jeg vil ha en kill kick-knapp hvis de dreper uten å drepe
Herlig spill for barn
Dette spillet er fantastisk! Også godt nytt år. Her kan du få mynter ved å få drap og når runden slutter får du myntene og med myntene går du i grunnen til våpen og kjøper ting og blir sterkere! Dette spillet er veldig morsomt å spille hvis du liker PvP.
Jeg elsker virkelig spillet, men feilene lar meg gi 3 stjerner. 1. Det er så mange hackere, så du bør forbedre sikkerhetssystemet ditt slik at det ikke enkelt kan hackes. 2. Det er en feil ved å dø uten at noen kule berører deg i lava deathmatch, så vær så snill å fikse den feilen. Dette er imidlertid fantastisk spill, og jeg elsker det virkelig.
Jeg liker virkelig dette spillet! Det er avhengighetsskapende! Kampene kunne vært litt lengre.Litt feil når jeg bygger et fort på himmelen og kampen slutter og når jeg trykker på fortsetter det plasserer meg et sted langt unna der jeg var da kampen sluttet.
Jeg er allerede en proff i dette spillet noen ganger feiler det når jeg forlater kroppen noen ganger blir jeg sittende fast på steder som vi ikke engang får plass til, men det morsomme spillet handler om våpenspill biler alt annet
JEG ELSKER DETTE SPILLET, DET ER SÅÅÅ GØY. Jeg ga det 5 stjerner fordi jeg elsker dette spillet og har i utgangspunktet fått dette spillet da jeg fikk nettbrettet mitt, som var i 2018. Helt siden jeg elsker det. Det gir meg minner når jeg alltid gikk inn i et helikopter og drepte folk. Elsker de tidene. Men det er ett problem. Nå er det fricken hackere nå. Chalo-spill forbyr bare hackerne i dette spillet. Men alt i alt, elsker fortsatt dette spillet! FORTSETT DET GODE ARBEIDET!
Fint spill, men grafikken er veldig dårlig og uten nett vedder jeg på at du ikke kan starte det
Jeg elsker dette spillet, det er min favoritt. Men noen ganger beveger joysticken seg og jeg blir drept. Og ting er så dyre
Hei kjære utviklere.. dette spillet var episk teksturen flerspillersandkassen og alt forventer hackere hackere ødelegger spillet det ville være bedre å få lagt til en mod eller admin eller anti-hack hackere forårsaker tgis-spillet lav vurdering besidr legge til noen alternativverktøy for grafikk og lyd og kontroller og mer du kan også legge til skygge spillet ville se episk ut pluss legg til realistiske ragdolls og kostymisere kyllingen for å få den til å se ut som en ugle det ville vært morsomt bare legg til denne oppdateringen ta deg tid nå gl
Full av annonser kan ikke installeres
Chicken Gun Laga knm
Det beste spillet i verden, det er spillet som har mange typer våpen og biler, helikoptre, fly og hjelmer er gitt i dette spillet beste spillvenner, du bør laste det ned
Bra, men legg til flere våpen og biler, sykler, fly, HELIKOPTER. Og gjør kartet større og større område gjør flere krefter 🔋 😎 vær så snill og gjør disse tingene 🙏.
Jeg liker spillet, men reklamen de gjør for spillet som inneholder et vulgært spill som ikke er bra for barn, min lille bror spiller spillet, og etter å ha fullført ett spill som annonserer spill som ikke er bra, bør produsentene se hva de gjør for reklame.
Når du er i verdensrommet og holder deg på en asteroide, vil hun ikke skyte
Spillet var episk før hackere begynte å dukke opp fra overalt
Hei! Jeg er ¶Møønlight¶√! Oppdateringen går SUPER COOL. Og nye elementer i våpenknapp. Helt sinnsykt! Vi finner flaggermusbilen (lilla bilen) i Elite Squad og fant den på Guns Button! Og nye byggeverktøy som portaler osv. Jeg elsker dette spillet 💜
Kan du legge til en funksjon der vennene dine enkelt kan bli med på serveren din? Jeg vil leke med vennene mine, men vi sliter med å gjøre det.
Jeg ville gitt den 5, men den har noen problemer 1) Øk beløpet du gir etter hver runde. 2) Våpen er for dyre fordi du gir 10 til 5 mynter etter kamp, men våpenprisen er i tusenvis og hundrevis. Og det er noen flere problemer igjen som hvis jeg fortalte det her ville det være mer enn 500 ord og play store tillater ikke mer enn 500 ord. 3) Du kan kontakte meg på e-posten min hvis du vil. Bye the way bra spill, men det ville vært mer bra hvis du har fikset disse og andre problemer
I starten av dette spillet er interessant, men hvis vi fullfører spillet en gang vil det komme som meny eller fortsette. Hvis en gang vi klikker fortsett går det....... Grafikken er ikke bra Ikke installer spillet For alle
Dette er et fint spill, men det er for mange hackere Monstre kan dra deg hvor langt unna du er. Vær så snill, bann hackere liker (Bosip ex neo)
Dette spillet er dessverre, chicken gun har stoppet. Jeg gir 1 stjerne, men jeg kan stoppet dette spillet så dårlig
Chicken Gun פעולה acrf
Jeg fant sirenehodet i spillet, men det er i zombiemodus, det kunne bare fungere i zombiemodus fordi det ikke engang kan fungere i andre moduser fordi du bare fjerner det, legg til sirenehodet tilbake og han vil insta drepe deg i spillet
Dette er nok et av de beste spillene jeg har utløpt, det er veldig morsomt du kan spille med en venn, men jeg håper de kan gjøre pengene litt lettere å få
Chicken Gun Akčné qurl
Hei Phillip og jeg elsker 🥊 noen dager for å se arrangementet som har vært en eiendomsmeglere til det samme et par uker og jeg er ikke redde vumpire Jeg har et godt år for noen uker siden en venn og jeg elsker deg også og deg kan redigere widgets enkelt referansenummer for bruk en annen tid for å få det siste innen teknologi og resten av året og en flott tid i rockestilen og min favoritt innen matvitenskap for noen dager siden en time på Freddy's Jeg har nye meldinger melding aa holde seg til ra god drop Shadow
Vel, dette spillet er veldig gøy, men jeg ville virkelig likt om det hadde klær
Dette spillet er bra, men når jeg når lvl 24, laster det bare inn, jeg venter i opptil 11 minutter, men fortsatt laster det, vær så snill, fiks denne feilen eller jeg må slette den og legg til lasteprosent i neste oppdatering, slik at vi kan vite hvilken prosentandel som er nå plsssss gjør det dette spillet er så bra, men noen hackere og feil ødelegger det hvis du ikke fikset noen av dem, vi må slette det og det vil være som spillet heter - høst folkens, på en dag er alle gutter i trenden, men du kan se nå hva som skjedde med fall gutta jeg skrev 500 ord l
Da jeg spilte dette, klikket jeg på serverknappen og den lastet inn for alltid 🙄😒😤😠😡 men nå fungerer det og jeg liker det, men folk fortsetter å drepe meg hvis jeg ikke har begynt ennå.😡😠😤😒🙅😡😾 👎og vær så snill, ikke legg til annonsene neste gang fordi de er irriterende
Dette spillet er bra, men i dette spillet er det så mange hackere som er deres, og i mellom spillet kom annonser, så jeg vil ha bane hackere og også baneannonser. Takk
Så kjedelig spill dette🤣
Monster Fishing 2022 Sports sgd
Jeg hater denne oppdateringen forrige gang den hadde fjell og gress en ledig plass nå er den borte
Selve spillet er bra. Men jeg mistet dataene mine. Vennligst fiks dette. Jeg var så langt på de dataene.
Jeg liker spillet, men jeg prøvde det frakoblet og det laster så sakte, så jeg visste at det var nettspill, jeg skulle ønske det var offline
Chicken Gun Екшн zfv
Flott spill, jeg ville gått for 5 stjerner, men det er noen problemer. For det første er det folk som bruker modifiserte APK-er for å jukse penger i spillet, noe som gjør spillet vanskeligere for gratisspill som meg.(kan inkludere mange som leser dette akkurat nå) Neste er vanskeligheten på elitesquad. Monstre er for raske og de gjør for mye skade, de har mer enn nok helse. Eksplosiver gir noen ganger ingen skade på flerspiller, noe som kaster bort granatene og ladetiden din. Vennligst fiks dem.
Morsomt å leke.😊Men hvorfor er 360°-biloversikten fjernet 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Nærkampvåpenet skadet ikke, vær så snill å fikse det.
Ikke dårlig og underholdende videospill. Det er morsommere å spille med laget.
Et tillegg jeg tror ville vært kult for noen fiender: De kan ha evner som dragene som har pustende ild og is og med bomben som eksploderer på slutten, her er noen ideer: Skorpion-tingen når den angriper noen, forgifter den dem, når magma-golemene treffer bakken gjør han som en lavabølge med folk som har veldig dårlig helse når de blir truffet av den
det cep ackding opp på oppdateringen, vær så snill å fikse det, det er morsomt, men vær så snill å fikse det.
Jeg liker dette spillet, men hva jeg 1-stjernes modus elitesquad thisssssss baaaddddd mobbbb thissss isssss FFFFAAASSSSTTTT vær så snill mob som sakte plsssssssssssssss
Siden jeg har spilt dette spillet i bare 5 minutter, dere er heldige, har jeg nettopp begynt å spille så jeg kan ikke gjøre noe særlig, men på min første runde fikk jeg allerede en hacker som heter "" Det er som om han slo gyten vår og døde ikke i det hele tatt, men han tok "noe" skade som ikke er bra
Jeg liker spillet. Det er morsomt og underholdende. Jeg vil rangere det 5 starter fordi det er veldig få annonser som 3 eller 4 annonser på en dag.
Jeg nikke en innsats ikke hyggelig
jeg har spilt dette spillet i nesten et år nå, veldig morsomt og enkelt... MEN det er ikke nok kjøretøyer med rollespilltema og ikke nok våpen, også de største problemene er #1; Hackere/Mods/F4OST, #2; Til mange feil, #3; Annonser i Mid Gameplay. Dette er grunnen til at jeg nå er bortsett fra "Chicken Gun Police Department." Dette spillet er imidlertid veldig bra. Med vennlig hilsen Kingston L. Musick