Post by reddlilostcountmic on Feb 18, 2022 8:56:18 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ κωδικοί glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
Αυτό το παιχνίδι είναι πλέον γεμάτο χάκερ. Δεν είμαι βέβαιος ότι οι προγραμματιστές είναι πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα. Υπάρχουν καλύτερες επιλογές εκεί έξω για παιχνίδια αυτού του είδους. Μην σπαταλάτε τον χρόνο ή τα χρήματά σας.
Ωραία πλοίων, θα ήταν καλύτερα αν αποκλείονταν χάκερς.
Αυτό το παιχνίδι είναι καλό, π.χ. γραφικά, αλλά δεν απόλαυσα την εμπειρία μου επειδή τα πλοία χρειάζονται τόσο πολύ χρόνο για να αναβαθμιστούν και να στρίψουν ανεξάρτητα από το πόσο τα αναβαθμίζετε, εξακολουθούν να στρέφονται πολύ αργά επίσης η στόχευση είναι πολύ δύσκολη επειδή στοχεύετε μόνο με τη μία πλευρά του η οθόνη και όχι και οι δύο πλευρές με δύο δάχτυλα και οι τορπίλες του Εχθρού περνάνε από τον Πάγο.
Παλιά μου άρεσε αυτό το παιχνίδι και με βοήθησε με την ψυχική μου υγεία... Αλλά οι τιμές είναι πλέον γελοίες μετά την ολοκλήρωση του premium μου τον επόμενο μήνα και θα σταματήσω να παίζω... Ή θα σταματήσω να αγοράζω premium... Αυτό και έχω ξοδέψει πάνω από δύο χιλιάδες πλατίνα προσπαθώντας να αποκτήσω κανόνια πλοίων...... Κρίμα που αυτό το παιχνίδι κατέβηκε πολύ γρήγορα... Οι επισκευές χρειάζονται πολύ χρόνο στη θάλασσα... Θα ήταν ωραίο να έχω. Ελεύθερος κόσμος για περιπλάνηση σε διάφορες χώρες κ.λπ
Ουαου!!!!
Καλό, όταν δεν πετυχαίνεις χάκερς για αντιπάλους.. άνιση μάχη τότε.
Πως γίνεται να σε βυθίζουν αμέσως, κάτι δεν πάει καλά.Άσε που έρχονται συνέχεια τορπίλες από το πουθενά... Άμα δεν σου τύχει τέτοια θέματα είναι από τα καλύτερα!!!
Ξεκίνησε καλά, αλλά τελευταία ήταν πολύ άσχημα. Διορθώστε τον διακομιστή αντιστοίχισης ή αρχίστε να χάνετε παίκτες.
Κοιταξτε το παιχνιδι ειναι αριστο ομος γιατι μετα απο καθε μαχη με πεταει εξω;;;;;;;